Felicia!!


Grejen är den Felicia, att om jag har lagt mig in i ditt liv så är det för att jag känner Kevin.. Det är Kevin jag bryr mig om, inte dig, så om du tycker att det är samma sak att skriva taskiga kommentarer så fine!!! Men när jag pratar med Kevin så är det för att jag bryr mig om han. Borde inte han få berätta hur han mår för sina vänner? Och för att du regagerar så stark på att jag har pratat med Kevin om er så antar jag att du har tagit åt dig av allt som sagt. Men borde du inte tänka efter när du går så långt att du t.o.m sitter och läser loggar som sparas när kevin pratar men mig eller någon annan på msn? Och nu när jag vet vem du är så skiter jag fullständigt i om du tycker det är snuskigt att jag är gravid med Lars osv. Det är din rätt att tycka det - bara du står för det! =)

Och jaa, jag vet att jag inte alls var snäll med Kevin när jag var tillsammans med han men det betyder inte att jag inte bryr mig om han. Då när vi var 14-15 år förstod jag inte bättre (även fast det inte är någon ursäkt). Jag vet att Kevin förtjänar någon bättre eftersom jag också har kännt han ett bra tag! Jag vet hur Kevin är som person! Och om han väljer att prata med mig eller någon annan ifall han mår dåligt så låt han göra det? Du kan ju inte bestämma vilka han pratar med, eller vad han pratar om!

Och du pratar om att sjunka till min nivå, grattis i sånna fall har du lyckats sjunka ännu längre!





Kommentarer
Postat av: Anonym

tyvärr kan man inte sjunka lägre än att skriva ett blogginlägg om en annan människa . vill du bara hävda dig att någon var sämre än dig ? och att du kallar dig en vän är patetiskt . skriv inte om mig , du har inte den rätten .

2008-12-27 @ 17:53:21
Postat av: Felicia

en kärleks gåva från mig , läs inlägget .



btw strumpor är inte så bra att köpa i förväg man vet aldrig vilken storlek barnet ha , köp några i olika storlekar och testa dig fram om 12 dagar eller vad det nu är

2008-12-28 @ 00:46:30
URL: http://feliciatallstig.bloggagratis.se/

Elaka och spydiga kommentarer tas bort!


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0