23 dagar kvar


God morgon!!
Idag ska det inte hända så mycket men jag har en sån hemsk halsbränna så jag kan inte sova. Lars har fare iväg på jobbet för drygt en timma sen. Idag.. Vad ska jag göra idag? Jag hade tänkt baka men vi har inte alla grejer hemma så det får bli imorgon. Knäck och nå chockladpuff grej, vet inte riktigt vad det heter men jag har gjort dom sen jag var mindre. Antingen hemma eller på "hobbyn" som det hette. (Det var ett ställe barn fick gå till och pyssla för billig peng efter skolan.)

Hundarna ligger fortfarande och sover, en i sängen =O och den andra i soffan (Sookie). Båda två ligger och sover så sött. Man vill bara gå och krama ihjäl dom när dom är så där söta. =) Det har btw gått jätte bra att ha Sookie lös nu på nätterna och när vi lämnar henne själv hemma. Inte nått (förutom en gång med julgardingen bara) har hon bitit sönder. Hon är såå duktig. Men jag tänker....... Sen när Opal försvinner kommer hon börja bita på saker igen då? Jag hoppas verkligen inte det. Eftersom hon inte biter på saker och sover lös på natten får hon ligga i soffan och gästsängen och där trivs hon. Så det är väl bäst för henne att hon inte börjar bita på saker igen. Hon är också duktigt med att veta att på dagen får hon inte hoppa upp i soffan eller sängen hur som helst, utan bara när vi ber hon komma upp. Och hon fattar det helt och hållet. Okej, ibland händer det att hon smyger sig upp men när man då tittar på henne smyger hon ned igen. =) Hon är såå jävla gullig!
Hon är himla lydig också har jag märkt, eller så hör Opal dåligt bara. Om jag säger sitt så sätter sig Sookie men Opal står kvar. Haha, fast Opal får göra lite som hon vill, eftersom hon är sjuk och gammal! Så jag har bestämt det. Att Opal har lite andra regler. Låter det konstigt? Men så är det illafall.

Nu ska jag gå och försöka sova igen och gosa med Opal som ligger och värmer typ hela sängen!
Ha en bra dag!



Kommentarer

Elaka och spydiga kommentarer tas bort!


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0