Julafton


Det blev aldrig att önska er god jul igår, det var fullt upp hela dagen, sen så sov jag väldigt länge. Och när jag kom hem på kvällen för att önska er god jul så fungerade inte blogg.se. =/ Så jag gjorde det idag istället! Bättre sent än aldrig!

Igår hade jag jätte mysigt. Vi såg kalle (som vanligt;), åt middag, öppnade julklappar, spelade spel osv. En jätte mysig kväll!! Tack Eva! Och vi hade ju sagt "inga julklappar" fast alla hade ju köpt någon julklapp. =) Och min mamma hade ju skickat ett helt berg av julklappar till mig så jag satt där och hade klappar att öppna för fullt. Även fast vi hade sagt "inga julklappar". Fast så har det nog alltid varit i min familj, mamma säger "i år blir det inga julklappar" fast ändå så kommer hon med en hel drös av dom. =) Jag tror det är svårt att hålla sig från att köpa nått nu vid jul.
Jag och Lars åkte hem på en spark kring 11. Vi hade lämnat vovvarna hemma så vi måstade hem.

Idag vet jag inte vad som händer. Lars sitter med Ola och nån till Lars och dricker kaffe nu, och jag har klev upp för en timma sen. Jag fick en bok av Eva igår som var skit bra, jag kunde inte sluta läsa den så jag la mig inte för ens efter 07 ;p Så idag är jag trött!
Jag vill ur och åka spark, och skoter. Fast det bir nog inte av. Men något vill jag göra, jag vill komma ut och andar frisk luft, jag vill röra lite på mig. Så något ska jag komma på att göra. =)

Nu ska jag hoppa in i duschen och göra mig fräsch igen. =) Sov med smink och allt inatt. Så en dusch för mig, sen blir det nått att göra. =)
Pusspuss



Kommentarer
Postat av: Eva

Uppe till sju?!

Då måste du vara trött. Åh va fin du var igår. Visst hade vi det mysigt :)

2008-12-25 @ 14:00:55
URL: http://brysselkex.blogg.se/

Elaka och spydiga kommentarer tas bort!


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0