Nintendo 64


Det blev en dag i Luleå idag. =)
Men jag var ju till BM först och lämnade urinprov och fick låna ett bälte för fogarna, egentligen så ska man beställa dom men jag fick ta deras "visningsexemplar" eftersom jag är så pass nära BF, det är bara 11 dagar kvar ♥. (10 om man räknar med att klockan är över 12.) Vi drog direkt till Luleå efter BM, fast jag hittade inte så mycket, jag köpte ett linne till mig sen två pyjamaser, ett par strumpor, en filt och ett par byxor till babyn.. =) Jätte fina.. Pyjamaserna och filten går som i samma storts mönster fast i olika färger.. =)



Sen har jag märkt att min röda knapp "avstängnings knappen" har slutat fungera på min mobil. Idag, medans vi var på stan. Så vi får se hur länge dom andra knapparna håller, annars kanske det blir till att köpa en ny telefon snart. ;p

Sen ikväll har vi haft besök av Robert, så vi har sutte och spelat spel och pratat hela kvällen. =) Mycket trevligt! Och jag vann på kortspelet - plump. Det var det bästa =D Fast åandra sidan så förlorade jag i frågaspelet. =/ Men det var nästan lika trevligt ändå. =)
Nu sitter jag och gör inget.. =S Ska väl lägga mig snart, men jag är sugen på att spela tv-spel, Zelda på Nintendo 64. Uråldrigt spel, det finns inte ens att köpa nya spel till. Men det är roligt som tusan!! Eller aa, det duger i alla fall. =)

Joo, för er som har följt med min blogg ett bra tag kanske kommer ihåg att Opal, (den äldre hunden) har cancer. Jag fick veta det i början på våren. Och nu har vi som fortfarande har vettet kvar i huvudet beslutat att ta bort henne, för cancern har spridit sig och blivit större, hon är tröttare och orkar inte alls lika mycket längre. Plus att hon ändå är 11 år. Så på fredag har jag bokat en tid till att ta bort henne.
Men vi får se hur det blir, pappa vill inte att vi tar bort henne för det är "hans" hund, fast det egentligen är Christians (min store bror). Lars pratade med pappa idag och sa att vi ska ta bort henne och pappa fick för sig att han ska komma upp NU och hämta henne. Så vi får se vart allt slutar. Han skulle tänka på det tills imorgon sen skulle han ringa mig. Vi får hoppas att han kommer på bättre tankar.

Sen löper Sookie, och hon har fått för sig att Opal är en hane så hon går och bjuder ut sig till Opal hela tiden. Uscha så fel det ser ut. Och äckligt!! Fast det ligger väl i deras natur att bete sig så.. =S

Det är jätte roligt att fler och fler kommenterar bloggen. =) Det är lika roligt varje gång jag precis har loggat in och ser att någon har skrivit en kommentar. Så dom tackar jag för!! =D

Nu har jag inte så mycket mer att skriva, det blev ett rätt så långt inlägg idag. =) Plus en bild, som är tagen med Lars jobbar kamera. Men nu avslutar jag här och säger;
God natt och sov gott! =)




Kommentarer
Postat av: Sandra

hehe, blir lite avundsjuk på alla magar, de är ju så mysig att ha en liten krabat i magen!

Marie håller på att utbilda sig till hudterapeut och har köpt på sig lite grejer. bla. en maskin som värmer vaxet och sedan rullar hon ut vaxet som en roller på benet och drar med strippar bort håret, så allt hår som snyns försvinner, är ju en hel djungel de där med huden och latentfaser osv.



Det är skönt att få lite egen tid ibland och pyssla om sig själv, de kommer du att känna också efter några veckor=) bara några timmar sen längtar man ju hem till sin lilleman! vet ni föresten vad det blir för något, tjej/kille? /s =)

2008-12-30 @ 08:42:32
URL: http://filipsmammas.blogg.se/

Elaka och spydiga kommentarer tas bort!


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0