Kryckor


Det blev ingen stan för mig idag.. =/ Imorgon om dom har öppet vill jag gå, för nu har jag fått låna ett par kryckor av en kompis till Lars. Och det tackar jag för. Nu kan jag ta mig runt överallt. Fast det är lite svårt att gå just nu såhär i början, jag är ju van att man hoppar fram på ett par kryckor och det ska jag ju inte göra nu. Nu ska dom fungera som ett par extra ben som jag kan lägga tyngden på. =)
När vi var och handlade så åkte jag rullstol, det kändes pinsamt, haha folk kollade mer än vanligt. Men sen när vi hade handlat klart så var jag inte alls lika slut som jag brukar vara. De senaste gångerna har jag måste sutte ner i "fiket" och vilat innan vi åkt hem.

Jag sitter nu och kollar runt lite på blocket och andra sidor, efter barnkläder, skötväskor, babysitter osv. Hittade fakttiskt en fin skötväska och en babysitter på blocket och allt för dyrt var det inte, fast jag följer Lars råd och prutade ändå. =) Vi får se ifall hon tyckte priset var okej. Hoppas det! =) Hittade också en sida där dom hade fina kläder. Jag tänkte beställa lite där. Fast vi får se vad Lars säger om det. Vi fick ju 600 kr av Ivar i julklapp som ska gå till baby saker. Fast vi måste ha en babyvakt också. Och dom är ju rätt så dyra.

Det blev en lugn dag idag. Jag försöker träna att gå med kryckorna på bästa sättet. Så jag inte får ondare. Sen ska Lars iväg och träna. Så jag ska nog bara kolla på tv eller nått ikväll. =) Det kanske är någon bra film på alla tusen kanalerna.

Pusspuss på er!!



Kommentarer

Elaka och spydiga kommentarer tas bort!


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0