Jag fastnade.....


Ännu en ny dag att ta sig igenom.. =)
Igår kväll fixade jag och Lars lite i sovrummet, vi satte upp en hylla ovanför sängen, sen skulle vi sätta upp sänghimeln ovanför barnsängren men vi hittade inge passande krock. Så det blev bara hyllan uppsatt. Sen skulle jag sätta in en kontakt i ett uttag som vi har under sängen så jag lägger mig ner och jaa vet inte riktigt vad jag gör men jag får in kontakten iallafall, men när jag ska upp igen så märker jag att jag fastnat.. =S Tjockmagen var ivägen, så Lars fick komma och Dra ut mig därifrån.. Han fick sig ju ett gott skratt iallafall. =)

Nu ska jag gå och tvätta lite, sen ska jag säcka framför tv:n tills Lars kommer hem.
Jag måste bara säga att från igår kväll har jag kännt mig jätte positiv och energirik på massor. =) Jag är en ny människa och jag vet inte alls varför jag har blivit det. Går väl tillbaka till den gnälliga Sophia snart. Men det är skönt att känna att allt är positivt. =D Det var t.o.m. roligt att gå ut med hundaran även fast det är 13-14 grader kallt ute.
Ne, nu ska jag sätta på musik på hög volym och fixa och trixa. Eller så sätter jag mig vid tv:n. =)

Hejdå! =)



Kommentarer

Elaka och spydiga kommentarer tas bort!


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0