Strykta sängkläder


Det är såå skönt att Lars har börjat komma hem i "normal" tid från jobbet.. Han kom hem för en stund sen, just nu sitter han och kollar på Shrek den tredje innan han ska ha telefonmöte klockan 19:00. =)

Jag har gjort lite nytta idag, eller nee inte direkt. Jag har tvättat sen fick jag för mig att jag ska stryka sängkläder, för att det blir skönare att sova i dom då? =S Sen gick jag över till byxor och skjortor. Och det var väl inte allt för nödvändligt att stryka allt de där. Men jag har varit sysselsatt ett tag iallfall. Plus att vi inte har någon strykbräda så jag har hållt på och fummlat vid köksbordet med sängkläder och allt vad det nu var som jag strök. =)
En strykbräda ska önska mig i julklapp. Det är väl inte allt för dyrt och det är nödvändigt och bra att ha! =)

Ne nu ska jag hinna pussa lite på älsklingen min innan han blir upptagen med telefonmötet.. =)
Hej!



Kommentarer

Elaka och spydiga kommentarer tas bort!


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0