Strul


Jag har inte så mycket att skriva idag heller. Det är rätt mycket och rätt struligt just nu. Med pappa. Om jag inte hade några syskon skulle jag berätta hur han är, men jag väljer att inte göra det för dom kanske inte vill att hela världen ska veta. Men jag säger såhär. Våran pappa är inte normal!!! Och nu håller han på att strula till allt för alla! Nästan. Han är en människa som tar enegi från en. Och det gör han verkligen nu, tar enegri ifrån mig! Jag borde veta bättre att inte ta åt mig av allt han gör men det är inte så lätt.
Pappa är i alla fall på väg hit upp nu, även fast jag sagt ifrån. Men han lyssnar inte, han bråkar och är allmänt dum - dum i huvdet! (Jaa, man kanske inte ska säga så om sin pappa/mamma men jag har tilllåtelse att göra det just nu.) Ni som känner mig och läser bloggen vet lite bättre hur han är och kanske kan förstå lite..

Vilket fall som helst är det mycket just nu.

Gott nytt år!!




Kommentarer

Elaka och spydiga kommentarer tas bort!


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0