Längtar......


Jag förstår inte riktigt vad det är men jag känner mig så lycklig och glad. =) Oftast burkar jag jag bara vara less och trött. Men nu är jag på riktigt bra humör. När jag stod i duschen kom jag på mig själv med att småle. Det är såå härligt.

Och snart har jag min lilla bebis i famnen, gud så vad jag ska skämma bort han/hon med kärlek! Nu längtar jag verkligen till att jag ska föda. Kanske inte just till sjävla födseln men precis efter då jag får hålla om lillen för första gången!! =D Fast det känns som en evighet dit även fast det bara handlar om ca 30 dagar. Det är fan inte så lång tid kvar ändå, men det går så sakta. Och snart är det jul också och nyår, det är skönt att jag har det precis i slutet så då blir det annat att tänka på också och inte bara gå och tänka på förlossningen osv. =)

Ne nu ska jag ut med hundarna sen ska jag på teorilektion. Grannen skjusar mig dit, han är så snäll LillUlf! =)

Pusspuss!



Kommentarer
Postat av: isas mamma

när har du bf? :)

2008-12-09 @ 18:22:43
URL: http://idaahansson.blogg.se/
Postat av: ellen

sophia!! nu är det inte långt kvar! har tänkt på dig så mycket. snart har vi ett litet pyre i släkten! ha det bra, puss o kram ellen

2008-12-09 @ 19:44:35
URL: http://meandmyboyfriend.blogg.se/

Elaka och spydiga kommentarer tas bort!


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0