Julklappar =)


Jag hatar julen. Eller egenltigen gör jag inte det. Eller joo. Man ska ha den hära julkänslan som man hade när man var liten, när man låg vaken natten innan för man var så förväntansfull!! Så ska det kännas. Så känns det inte! Men det kanske kommer imorgon. =)

Människor, som bryr sig om att skriva kommentarer, taskiga kommentarer. Hur ser ni på er själva? Är ni nöjda med er självA, är ni stolta över er själva att ni kanske möjligtvis har sårat någon? Eller mår ni så pass dåligt att ni inte vill att någon annan ska må bra?

Till mig själv, hur ser jag på mig? Är jag medveten om hur jag beter mig mot andra, är jag medveten om hur jag fungerar? Är jag ärlig när jag ser på mig själv?


Lars håller på att slå in julklappar nu, han var iväg förut idag när jag sov och köpte några till. =) Simon får sin julklapp lite senare, jag har inte skickat den. Det får bli sen.

Ha en bra dag!



Kommentarer
Postat av: Eva

Du försöker i alla fall rannsaka dig själv med att ställa frågor till dig själv. De människor du beskriver saknar den insikten. Det är synd. för det bevisar bara hur avunds -och svartsjuka de är. Du kanske är för söt och klok Sofia!

2008-12-23 @ 15:08:00
Postat av: Anonym

allvarligt talat skiter jag i om du bli sårad . eftersom tydligen så ser inte du det på det sättet du skriver om du sårar nån . tänk innan du öppnar munnen om nått du inte har en aning om

2008-12-25 @ 23:50:01

Elaka och spydiga kommentarer tas bort!


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0