Idioter


Men sluta läs bloggen förihelvete!!! Jag har inte tvingat någon att läsa!! Du kan väl använda ditt riktiga namn istället för att gömma dig bakom "anonym" och kanske en länk till din egen blogg om du nu har någon? Sen tycker jag att du kan lära dig svenska också? Eller åtminstone hur man formulerar en mening så det går att förstå vad du vill få ut av din/dina kommentarer!!


Nu ska vi iväg till Ivar och äta vofflor. Först ska vi till sjukhuset och se ifall man får låna ett par kryckor eller nått, för nu har jag foglossningar som fan.. Igår fick Lars bära mig, inte fatt det var så skönt heller men det gick bättre än att gå. Så jag skulle behöva nått att avlasta tyngden på. =)
Sen vet jag inte riktigt vad vi har för planer.

Ha en bra dag!! ♥



Kommentarer
Postat av: Anonym

allt jag menar är , sluta lägg dig i nån annans liv om du inte att nån lägger sig i tillbaka .

och jag är varken svartsjuk avundsjuk eller hatar mig själv .

Visst jag fattar om ni älskar varandra trots ålderskillnaden men det gör det hela inte mindre äckligt

jag kan svenska fick MVG i skolan trodde bara att man behövde sjunka sig till din nivå för att du skulle förstå .

Det enda är att jag tycker jävligt illa om dig .

Mitt namn är Felicia

2008-12-26 @ 13:00:01
Postat av: Josefin

Spara kommentarerna så man får se vad tusan idioten skriver... Och du ska nog inte bry dig så mkt, verkar vara någon som kanske gillar att jävlas, och då blir det bara värre om du bryr dig och visar att du blir ledsen!!!

2008-12-26 @ 20:04:08

Elaka och spydiga kommentarer tas bort!


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0