Helt underbart!


Nu har jag varit ännu mer nyttig idag.. Jag har läst ungefär en timma i den hära jädra körkortsboken. Jag har ju teorilektion imorgon så jag tänkte att jag skulle skummläsa lite. Och då gjorde jag det.. =)
Jag känner mig så fjantig när jag känner mig lite smånöjd med mig själv när jag gjort en sådan liten sak. Sånt ska ju förväntas av mig men jag känner mig ändå nöjd. =) Jag fattar bara inte varför jag är "duktig" varje dag, när man blir på såå bra humör av det.. =) Plus att jag redan var på bra humör. Jag har t.o.m. gått extra långt (vilket inte är långt nu när jag har ont) med hundarna nu ikväll. Dom blev himla nöjda iallafall och det var skönt att komma ut och gå. Lite jobbigt var det med Sookie som ville dra hit och dit, de gjorde mig lite smågrinig men det gick över fort.

Fast ont fick jag men jag tror jag bestämde mig imorse att jag inte skulle låta mig själv bli på dåligt humör över det. Snart är det det över, att vara tjock, klumpig, foglossningar, sammandragningar osv. allt sånt är över snart och jag kommer att ha mitt lilla underverk ♥ i min famn. Helt underbart att tänka på!! =D
Hoppas dagen imorgon blir lika bra som idag, men det tror jag nog. Det blir ju vad jag gör det till.
Nu ska jag gå och duscha sen ska jag lägga mig och mysa med Lars.

Puss och sovgott!



Kommentarer

Elaka och spydiga kommentarer tas bort!


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0