Hålltyst!


Lars somnade jätte sent igår, jag somnade t o m före han och han har fare till jobbet nu. Han försov sig också. =/ Idag äre ingen rolig dag för Lars kan jag tänka mig. Bara stress och trötthet! Fast det är typ delvis mitt fel att han var vaken så länge, jag ville ligga och prata så jag låg och pratade sen när jag skulle sova så får han panik för att han inte kan somna.. Ikväll ska jag nog hålla tyst! Och låta han sova.

Sookie har gjort mig arg (eller arg och arg... Bara pigg) redan, jag släppte ut hundarna imorse eftersom att Lars inte hann, så hon börjar med att skälla ut grannen som står och skottar och hon slutar inte att skälla när jag säger till henne. Sen helt plötsligt så springer hon iväg bara och kommer inte när jag ropar. (Opal har redan då hunnit gått in igen.) Och jag står bara i morgonrock och tofflor så jag kan inte gå ut för att leta henne, så jag stänger dörren går upp och klär på mig sen går jag ner igen (och under tiden har jag blivit arg och vaken). Nee, men tror ni då inte att hunden står där och glor på grannen som skottar.. =S Jag blir galen på Sookie ibland..

Nu har jag precis ätit upp min macka så jag ska gå och lägga mig igen. Och förhoppningsvis somna om. Vad ska jag göra vaken nu? Lägga en patiens kanske?

Hejdå!



Kommentarer
Postat av: Emmeli

Skötväskan som fin ut.Bara den inte är för stor så att det blir klumpig!:)

2008-12-03 @ 10:32:44
URL: http://emmelilundberg.blogg.se/
Postat av: Lars Bertil

Hey la divina.

Är det inte dags för en "gammal goding"?

Ett foto på de tygellösa hundarna allts

Söta, MEN ack så busiga......:S

2008-12-03 @ 14:25:18

Elaka och spydiga kommentarer tas bort!


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0