Blir det annorlunda den här julen?


Inget har hänt än här hemma. Jag har bara legat och drage mig. Sen har jag gjort hundarna fina ;p klipp klor, borsta tänderna och gjort ren öronen. Så nu är dom jul-fina.. =) Men utöver det har jag inte gjort så mycket mer än att ha rört mig från köket till soffan.

Jag försöker få tag i pappa min, det är meningen att han och min lillebror Simon ska komma hit upp och fira jul, men jag får inte tag i han. Och jag vet inte när eller om han/dom kommer!! Simon kommer ju inte om inte pappa åker upp hit. Så det hänger på pappa. Och nu kommer jag säkert låta lite taskig men det är Simon jag vill ha upp, pappa kan stanna hemma lika gärna. Jul och pappa är inte en bra kombination, det har det aldrig varit. Och jag tror inte det kommer bli det heller. Men man vet ju aldrig, det kanske blir annorlunda i år! Men kan ju alltid hoppas.
Jag hoppas Simon kommer upp hit, men annars så kommer han ju lite senare efter bebisen har kommit fram med resten av familjen - Mamma, moster, kusiner, kanske en mormor. =) Min äldre bror Christian och han söta sambo Sabina kanske kommer mellen nyår och bebisens ankomst, dom ska nämligen till Thailand i tre veckor däromkring nån gång.

Nu ska jag gå och äta nått sen ska jag lägga mig och sova. Klockan är ju mitt i natten!
Puss och sov gott!



Kommentarer

Elaka och spydiga kommentarer tas bort!


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0