39 dagar kvar


Jag har blivit såå trött sen sista tiden, jag lägger mig och sover så fort jag kan. Helst HELA dagen! Jag vill att lillen ska komma ut nu så jag slipper magen, så jag kan ta på mig skorna utan problem, så jag kan ligga och sova i vilken ställning som helst, inte bara på en sida! Jag vill kunna röra mig lika smidigt som förut! Jag vill kunna sätta mig ner på golvet och gosa med hundarna utan problem. Jag vill inte ha ont!

Igår, ville jag ha hjälp att handla mat. Men det fick jag inte. Av Lars alltså. "Världen stannar inte upp bara för att du är gravid. Jag ska inte behöva anpassa mig efter dig!" Han tyckte jag skulle ta cylekn och dra den i snön till affären, hänga kassarna på cykeln och sedan dra tillbaka den.
Att jag ska behöva börja bråka på han för att jag vill ha hjälp med att handla trodde jag inte, inte nu när jag ändå bara har 5 veckor kvar.
Jag får nog be grannen skjusa mig. Eller så skiter jag i att handlar nån jävla mat!

Less!

Ne nu ska jag gå och lägga mig igen, har ont i huvudet och har typ molande mensvärk.
Heej!



Kommentarer
Postat av: Emmeli

När bäbisen kommer har man ändå inte tid att ligga i soffan!hehe!:)

2008-12-01 @ 20:53:46
URL: http://emmelilundberg.blogg.se/

Elaka och spydiga kommentarer tas bort!


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0