33 dagar kvar


Jag har varit svimmfärdig och lite lätt illamående de senaste dagarna och då tänkte jag "fan nu har jag slarvat med järntabletterna igen" så jag började äta dom varje dag och var noga med det. Fast nu några dagar senare så blir jag fortfarande svimmfärdig och lätt illamående. Det kan komma när jag sitter vid datorn, när jag lagar mat, när jag ska lägga mig, när jag duschar osv.. Jag satt för någon dag sen och spelade betapet på internet och var tvungen att sluta bara för att jag vart så himla svimmfärdig och när jag blir svimmfärdig så kommer illamåendet också, det går lite hand i hand med varandra.

Jag vet att det inte är något farligt, BM har sagt att det är vanligt att gravida blir svimmfärdiga och allra helst om barnet växer "innåt" vilket det gör i mitt fall. Då ligger barnet så nära ryggraden så att kroppens största(?) blodpulsåder blir klämd och jaa resten kan ni ju tänka själv.
Men det är ändå obehagligt när man blir svimmfärdig.. Även fast det är ofarligt. Det är obehagligt fast ofarligt.




Kommentarer

Elaka och spydiga kommentarer tas bort!


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0