30 dagar kvar


Det var så hemskt igår på teorilektionen. Uscha. Jag är inte den som svettas av mig, inte när jag har sex, inte när jag tränar, inte när jag stod och stekte hamburgare på Big boy, Aldrig!!!!! Jag blir bara lite fuktig på huden och sen inget mer.

Men igår, när jag satt där på teorin och försökte koncentrera mig på vad hon där framme sa.  Fan så varmt det började bli, det brukar bli varmt där inne efter ett tag men nu var det fan as varmt. Jag fick sitta och fläkta med ett block för att kyla mig.. Men en rätt vad det var, blev jag svimfärdig, jag blev yr, det svartnar framför ögonen och jag börjar må illa, jag trodde att jag skulle spy. Jag lutar huvudet ner på armen på bordet (som när man sover i skolan) och sitter så ett bra tag. Sen när jag höjer huvudet igen efter 5 min kanske så märker jag att det RINNER svett från min panna.. Jag är svettig på armarna, magen, kinderna, ryggen, jaa överallt. OCH jag Svettas Alridg!! Det var skit obehagligt. Sen känner jag hur alla sitter och kollar på mig. Men de obehagliga var inte att jag svettades, utan det var att det verkligen svartnade i ögonen för mig. Jag såg inget. Och när jag har blivit svimmfärdig förut har det aldrig svartnat för mig och inte heller har jag börjat svettats som en tok.
Men det gick som sagt över och tur var väl det.. =)

Nu ska jag gå och äta sen ska jag krypa ner i sängen igen och sova tills jag ska till MVC senare idag.. =)
Ha en bra dag!




Kommentarer
Postat av: Malin

I miss u too my loveli sophia! Ja önskar du kunde vara här och se allt jag ser, det är UNDERBART! Idag har jag hängt med en tjej i solen heela dagen. Vi har druckit smoothies och lyssnat på live-band :) Jag känner nu att ett år kommer gå så sjukt fort, innan du vet ordet av så är jag hemma igen! Love u hun! <3

2008-12-10 @ 10:12:45
URL: http://mullabullabus.blogg.se/
Postat av: Eva

Men stackare. Vilken tur att du då satt ner!!! Några tittade nog på dig enbart för att du är så vansinningt söt :)

Vad du gör det bra som tar dig till Teorin. Kram kram!

2008-12-10 @ 11:46:51
URL: http://brysselkex.blogg.se/
Postat av: Optican

Det där måste väl vara typiskt kallsvettas. Stackare!

Kram

2008-12-10 @ 15:35:25
URL: http://brillor.blogg.se/

Elaka och spydiga kommentarer tas bort!


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0