26 dagar kvar


Det här med statistik på den här bloggen förstår jag mig inte på, vissa dagar har jag över 70 unika besökare (vilket Jag tycker är mycket) men sen andra dagar har jag bara lite över 40 unika besökare. Och jag har inte skrivit om nått speciellt dom dagar jag har fått många besökare, utan jag har bara skrive om de vanliga tråkiga.
Nog om det.
Just nu sitter jag och äter frukost, har redan klätt på mig och fixat håret... Jag försökte mig på en lika dan frisyr som frisören gjorde och det gick väl rätt så okej eftersom det var första gången jag försökte. Vi får se vad Lars säger om det när han kommer upp från garaget, om jag får Godkänt! =) Vi ska iväg på stan idag, kolla på lite julklappar, lämna igen ett par byxor, köpa massa saker, göra av med pengar. =)

Nu ska jag gå och fortsätta göra mig klar, sen ska vi bege oss in till stan. =)
Hejsvejs!



Kommentarer

Elaka och spydiga kommentarer tas bort!


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0