13 dagar kvar


Hejhej på er!! =)


Vet ni en dålig sak, man får inte låna kryckor längre, man måste köpa dom för 200 kr. Så inga krýckor för mig, då tänkte jag försöker hålla ut tills på måndag då kanske jag kan få låna ett bälte. Och kanske ett par kryckor. =)

Idag är det rätt så okej, men jag vill gå på stan och det vet jag väl inte om det är en sån bra ide. Då får jag väl ont igen. =/
Jag har inte så mycket mer att skriva. För jag vet inte alls vad som kommer att hända idag. Nått ska vi hitta på i alla fall, Lars kusin Ida har kommit upp hit från sthlm och stannar en vecka så det blir väl att vi hittar på något, kanske?



Kommentarer
Postat av: E och I

Hej.vi ringer dig strax. vi ska ner på stan. kram!

2008-12-27 @ 12:38:07

Elaka och spydiga kommentarer tas bort!


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0