En jobbig stund nu på kvällen!

Det är så mycket som jag vill säga/skriva men väljer att låta bli. Det är FÖR blottande, om jag nu kan använda det ordet. Men det ni läser i min blogg, är inget blottande i mitt liv. Inte något betydligt. De är inget jämför med det jag vill skriva egentligen.

Jag är ledsen nu, jag är förtvivlad nu, mycket beror nog på att jag är själv nu och har fått tid att tänka. Tänka på min familj. Den så kallade familjen.
Jag hatar att vara själv. Jag hatar att tänka. Därför finns vin!! Jag menar inte att jag dricker nu. Skulle aldrig falla mig in. Men vin är bra för det får en att glömma. Glömma sånt som är jobbigt, sånt man inte vill tänka på.
Te är gott men det får en inte att glömma, te får en inte att tro att allt är bra!

Till min mamma skulle jag nog kunna skriva ett "hat" brev. Säkert flera A4 sidor. Till pappa med!! Inte för att jag hatar er, men jag skulle kunna göra det! När ska ni inse att jag fortfarande är erat barn och jag kommer alltid att vara det! Även fast vi bråkar?

Och när fan ska jag börja ta ansvar? Vad fan gör jag med mitt liv? Sitter hemma hela dagarna. Inte nå nytta alls! När ska jag bli vuxen? När ska jag mogna och förstå hur allt egenligen fungerar.

Det är tur att jag har lilla bebben, Lars och hans familj!!!
Vart skulle jag vara utan Lars, i en jävla knarkarkvart i Delsbo? Det är tur att Lars ser mig! Han Är min ängel!!

Jag ska aldrig behandla mitt barn illa! Även fast H*n kallar mig fula saker! Aldrig kommer jag till att svika mitt barn! Finns inte en chans i världen!!!! Aldrig!



Kommentarer
Postat av: Lotta

Wow.. starkt gjort Sophia!

Keep up the good work! Du verkar vara en stark tjej! Ta hand om dig i helgen. Te kan va starkt nog ;)

Kramar

2008-08-29 @ 10:06:06
URL: http://lottadahlberg.blogg.se/

Elaka och spydiga kommentarer tas bort!


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0