19 grader kallt

Det är så jävulst kallt här.. 19 grader. Inne alltså, och bara 5 grader ut. Tror jag, eller det var det för nån timma sen varjefall.
Pratade med Lars för ett tag sen och han skulle lägga sig, det var varit mycket för han nu... Jobb hela dagarna från tidiga morgon, och fest på kvällarna med sen sänggång! Fast då får man skylla sig själv lite. ;) Men han hade haft det trevligt. Och nu har han bara ett möte kvar imorgon sen kommer han hem. :D Fast det är inte för ens vid 21:00 ungefär kan kommer hem hit! :/ Menmen.... Då ska vi mysa varjefall :D saknar han verkligen nu..
Och jag som har typ tjatat eller tjatat har jag inte gjort, jag har pratat om att jag skulle vilja ha en egen lägenhet så jag får vara själv och så. Men nee, det vill jag inte alls nu när jag varit utan han dom här dagarna. Det är inte kul att sova själv. Vill ha hans varma kropp och värma mig på. (Jag är alltid iskall)
Nee, gud vad jag längar!! Vill inte vara själv, inte utan han!!
Tur att jag har Sookie nu, hon har ju haft det lite extra lyxigt nu när Lars har vare borta, alla regler gäller inte, hon får vara i sängen lite nu. Men det ska vi städa bort innan Lars är hemma. :D

Ne nu snart ska jag ta och gå och lägga mig och läsa, jag kommer inte somna för ens skit sent så länge som jag sov idag men jag ska lägga mig varjefall.! Jag måste verkligen börja vända tillbaka dygnet, kan inte vara vaken på nätterna och sova på dagen. Det går inte!

Aja, nu har jag skrive klart mitt innehållsrika inlägg. Det jätte intresanta inlägget, som alla andra inlägg.
Men sov gott på er!




Kommentarer

Elaka och spydiga kommentarer tas bort!


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0