Scones

Nu har jag varit igång.. Gjorde ju som sagt en Extreme dog makeover på Sookie, vilket hon inte uppskattade. Sen så började jag att baka, mina favorit kakor fast jag vet inte vad dom heter. :P Sen så¨har jag hunnit städa, och sen ville jag äta scones så jag har försökt göra de för första gången i mitt liv.. Jag tro inte det gick bra, dom är fortfarande i ungen. :/ Vem kan misslykas med scones? Om jag gör det så är det nog bara jag!!!
Så nu skart ska jag sätta mig och kolla på sing a long (finns inget bättre att glo på) och äta mina scones...

Hej!


Eva ringde nyss så hon kommer och äter mina scones  med mig ;) det blir mysigare så. Hoppas dom går att äta nu då! :) Men det tror jag säkert.

En unge till Lars kompis kom nyss hit. Kompisen tycker jag inte alls om, nee, jag ogillar verkligen kan. Men så får det vara.
Dom kommer alltid oinbjudna och vid sånna tillfällen som inte passar.

Han: Jag tänkte bara komma och säga hej...
Jag: Okej!
Han: Jag har varit och cyklat. (Han börjar ta av sig skorna)
Jag: Var roligt, men du Lars är inte hemma.
Han: Går det bra, att jag kommer och säger hej? (Nu har han tage av skorna)
Jag: Men Lars är inte hemma, och jag väntar besök nu, Lars syster ska komma hit och vi ska fika. Hon åker bort imorgon...
Han: Vart är Lars då?
Jag: På nån jobb grej, han kommer hem på sönda kväll, så titta in på måndag kväll. Då är han säkert här!!
Han: Hejdå!

Sen gick han bara... Hann inte ens säga hejdå tillbaka!

Nu kom Eva!!
Hej igen.



Kommentarer

Elaka och spydiga kommentarer tas bort!


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0