Renöra imorgon

Nu har jag varit på resturang, på pentryt eller vad de heter. Jag åt plankstek med potatismos och Lars grillad fläsk med peking sås. :) Mumma!! Mätt och belåten blev vi.
Sen hann vi inte vara hemma nå länge innan telefonen ringde och då var den en Robert som ville att vi skulle titta förbi en sväng, så vi tog cyklarna och Sookie och begav oss dit. Han har fått det fint i lägenheten nu. Allt är inte på plats med de börjar ta sig. :)
Han bjöd på fika, kaffe och mackor (de var jag som ville ha macka) han gjorde tre, jag åt två sen fick Lars och Robert dela på en ;) snällt va?

Och nu är vi hemma igen, Lars ska packa inför imorgon. Vi ska ju ut på Renöra (dykar klubbens ö) och äta surströmming, (jag ska äta sill) sen är det tävlingar och sånt också. En hel dags aktiviter är det där ute.. Fest på kvällen är det nog också men den ska vi inte stanna på. Vi ska hem och mysa, tycker jag!

Nu ska vi väl inte göra å mycket mer, somna til en film på tv:n kanske och bara mysa. :) Eller spela tv spel! :P
Aja, vi får se om jag uppdaterar mig nå imorgon annars blir det på söndag. :)
Hej på er!






Kommentarer
Postat av: E

Otroligt hur snygga ni är!! Gu vilken fin bild på er bägge. Den tycker jag ni ska sätta in i det där svarta albumet :)

2008-08-23 @ 13:34:31

Elaka och spydiga kommentarer tas bort!


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0