Reklam?


Än så länge fattar jag inget, jag försöker få upp reklam på bloggen men aa jag fattar inte. Måste jag vänta på att nån vill lägga upp sin reklam eller hur fan gör man? Allt de här är så komplicerat, varjefall för mig. :/ Haha.

Undra just om jag kommer tycka den här bloggen är bättre, jag hoppas det, för jag vill ha reklam på bloggen så jag kan få lite pengar. Är det någon som vill vara snäll och tala om för mig hur jag ska göra? För jag fattar nada.
Lars har ju gått och lagt sig, stackarn han ska upp och jobba imorgon. Fast nån måste ju göra det också.
Men han får hjälpa mig när han kommer hem imorgon om jag inte listat ut det själv innan dess. Men de tvivlar jag på.

På dagen hinner ja inte sitta så mycket vid datorn heller, ska över till grannen och kolla till deras barn en sväng också. Gå över och äta gratis frukost/lunch. Haha, ne men dom ska vara själva hemma imorgon så jag ska över och kolla till dom bara. Söt ungarna där! :)

Ne nu tror jag faktiskt att jag måste ta en paus och gå och lägga mig, jag försöker ju vända på dygnet så jag är vaken när Lars är vaken, typ.
De går inge bra. :P Menmen.
Sov gott på er alla<3




Kommentarer
Postat av: LISA

Gå in på www.designadinblogg.se , där står det nog hur du kan göra;p

2008-08-19 @ 22:14:26
URL: http://flickanmedflyt.blogg.se/

Elaka och spydiga kommentarer tas bort!


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0