På bra humör :)

Ja, det gick ju inge bra för AIK. Dom förlora med 2-0.. Inge kul :( men det är inte hela världen ändå.. :P

Robert ringde mig och bjöd mig på middag så jag och Sookie cyklade hem till han och har varit där ikväll. :) Mycket god mat!! Och det var mycket skönt att komma hemifrån. Har som bara sutte hemma de sista dagarna, inte gjort nått alls. Så det var skönt, sen var det skönt att cykla också. Det är inte så långt men det är mer än vad jag brukar röra mig och det är skönt!!!

Tack för de fina kommentarerna om min mage. :) Riktigt roligt att höra!! :D Tack så mycket!

Vet ni, att nu när allt de jobbiga börja lägga sig och hormonerna blir lite mer normal så är det för de mesta härligt att vara gravid. Jag är inte lika jobbig mot Lars och jag reagerar inte lika konstigt på vissa saker längre heller! Det är mycket skönt!! Vi bråkar mycket mindre nu också, men vi bråkar fortfarande men inte lika mycket!! Det är också skönt! Jag är på bra humör ikväll, då ser man som många bra saker... :D Roligt! Jag måste bara säga det, att jag verkligen börjar älska min mage, alltså jag tycker den skit fin. Ävben fast jag inte gillar att gå upp i vikt och att jag inte kan använda mina "rätta" kläder, så tycker jag det. Den är så rund och fin!! :D

(Sen om nån dag när jag är på dåligt humör kommer jag säkert ångra att jag skrev de där ;P haha..)

Ne, nu ska jag gå och glo på tv. :) Kanske är någon bra film ikväll?! :)

Puss!



Kommentarer

Elaka och spydiga kommentarer tas bort!


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0