OS


Jag får ont i huvudet av alla koder och sånt, ,men nu har jag fått en någolunda blogg varjefall. :)
För en stund sen så kom Ola hit och då kollade jag vad klockan var, den var ju halv 5. Så det blev ingen teori för mig den här gången. Undra just om jag glömde tiden medvetet?

Lars kommer väl hem snart, hoppas jag. Vad ska jag laga för mat?

Är det bara för att jag bytt blogg som det känns konstigt, det känns inte som att det är min blogg, och jag vet knappt vad jag ska skriva.

Btw så pratade vi lite om OS igår hos Eva, och jag sökte på lite bilder på internet och hittade den här



Är det någon som tittar på OS, själv tittar jsg inte alls!



Kommentarer

Elaka och spydiga kommentarer tas bort!


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0