Mjuk som bomull!

Nu har Eva precis åkt hem igen eller aa för ett tag sen, hon skulle åka tidigt imorgon bitti till Sthlm. :) Tjej milen vettni!! Tycker det är bra av Alla dom som springer den, själv skulle jag inte ens orka springa/jogga 500 meter. En medalj får alla av mig som springer!! :)

Vi har sutte och pratat mycket ikväll, det är skönt att prata. Folk behöver prata, annars blir man tokig!! Skönt att man slipper bli tokig nu då! ;) Eller jag är redan smått tokig men jag hade varit värre om jag inte fått prata.. Alla behöver prata. Vilken människa som helst. Spelar ingen roll vad man pratar om egentligen, bara man pratar.

Det gick att äta sconesen, och det var gott t.o.m.. :) Nu är jag mätt som fan och magen sticker ut mer än vanligt, undra om ja ska passa på att knäppa kort nu! När den syns. :P Plus att jag har ett för litet linne på mig, det var för litet innan jag blev gravid också. Så nu syns magen.. :)
Fan va dålig jag har varit att knäppa kort på den, har bara ett kort och det är från vecka 16.. De måste bli skärpning på det!!

Varje gång det rör sig i magen så blir jag så här "åhhhh"... Tänk er att det är ett liv jag har i mig!! Att en min bebis kommer ifrån mig. Att den växer och lever innuti mig! Det är häftigt att tänka på tycker jag.. Jag älskar när Lillen rör sig, när jag verkligen känner att jag har något i min mage. Tänk er, va!! Det är en sak som jag älskar med graviditeten. Att men kan känna att ett liv växer i en. Bara känslar får en att bli mjuk som bomull!

Jag ska ut med Sookan lookan snart, sen ska jag knäppa ett kort och lägga in. Blir väl lite mer bilder också. Det är altid roligare att läsa en blogg som har blider, tycker jag!! :)

Hej så länge!!



Kommentarer

Elaka och spydiga kommentarer tas bort!


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0