Lars <3


Jag har varit över hos gullungarna tills nu, ska gå över igen lite senare och kolla till dom en sista gång :)
Sookie har precis fått sin mat, ska gå ut med henne snart också. :) Ska bara låta maten smälta lite först. :P

Imorgon ska jag till Ikea med Robert. :) Undra vad jag ska handla? Barn saker ska jag kolla på varjefall!!

Stackars Lars som måste jobba. Vi lägger oss så sent så han hinner inte sova nå mycket. :( Igår tykte jag riktigt synd om honom. Ikväll ska jag låta han sova. ;)
Jag såg att min reklam har kommit fram nu, och då kom jag ju på att det skulle ta några timmar innan de fungerade..... Bra de varjefall, kommer att få upp mer reklam snart också, jag hoppas på det varjefall. :D

Ne nu ska jag gå ut med Sookan lookan. Sen vet ja inte vad jag ska göra. Sitta framför daton. Säkert.

Hej<3



Kommentarer

Elaka och spydiga kommentarer tas bort!


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0