Kom med tips?

Ja, den här veckan har jag sovit långt in på dagarna, vare uppe sent på nätterna och egentligen inte gjort en "riktig" middag. Men en sak som jag har gjort, det är att jag har rört på mig. Kanske inte mycket, men mer än vanligt... Jag har tage cykeln när jag vanligtvis hade tage moppen. Jag har cyklat med Sookie Lookie, och gått lite längre promenader med henne. Det är det jag har varit duktig med denna vecka, och vem vet nästa vecka kanske jag börjar gå upp tidigt. :)
Undra just vad jag ska ge mig själv för "morot" för att jag rört på mig så mycket! ;)

Jag känner ju själv att jag mår bättre av att röra mig, och som imorse när jag var vaken, det var så skönt.
Jag ska försöka få Lars att börja gå på promenader med mig. Fast ja vet att han inte tycker om det, men det kan han väl göra för min skull? ;)  Haha!

Aja nu är han snart hemma, :D längtar, det handlar bara om max 30 minuter eller så. :D :D <3 Ikväll ska vi mysa! Det har jag bestämt, även fast han har annat inplanerat... Vi ska mysa, punkt!!!

Jag ska börja med att belöna mig själv när jag gör något bra, om jag kanske bara rör mig 30 minuter mer i veckan, eller om jag har lagat värsta middagen till Lars för att överaska han. Undra just vad belöningen ska vara? Någon som har ett bra tips, det ska helst inte kosta så mycket, utan vara enkelt, inga svårigheter eller nått sånt? Kom med tips? Vad belönar ni er med?

Nee, nu ska jag gå och plocka in disken så det ser rent och frächt ut innan Lars kommer hem, och tända lite ljus kanske. :)
Vi får se ifall jag skriver mer senare.
Puss<3



Kommentarer
Postat av: Jasmine

Jaha okej, tack så mycket :)

2008-08-31 @ 20:39:30
URL: http://assmine.blogg.se/

Elaka och spydiga kommentarer tas bort!


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0