Kaffe utan kaka.

Ja, ikväll har det inte hänt så mycket. Eva kom förbi och lämnade dressen hon bytte åt mig förre veckan. Sen fick jag en present :D:D En svart blus/skjorta Skit fin, en mamma aktig alltså. :) Och en fin svart scarf. Tack så himmla mycket!! :D

Sen satt vi och drack en kopp kaffe, utan kakor för det har jag inte
och samtidigt visade jag vilka tapeter jag ska ha i sovrummet. Sen satt vi och prata om typ, jaa, vad pratade vi om. Allt möjligt. Hon åkte nyss, och jag har tage upp kräftor ur frysen, fick ett plötsligt sug efter det. Men det tar ju år och dar att tina upp :( aja äta det ska jag göra ikväll varjefall. Spelar ingen roll hur länge jag måste vara vaken för att få äta de. :P

Jag har cyklat med Sookie också, tänkte att jag måste ju ge henne lite motion nu när Lars är borta, sen är det ju bra för mig med. Skulle behöva komma igång med att träna av nått slag, men att börja är ju så himmla svårt. Eller att ta sig iväg till ett gym eller liknande. Varför måste man tänka så mycket? :S
Nu när Lars är borta ska jag börja komma igång lite smått, lite längre promenade och cykla hade jag tänkt. Det är ju varjefall en start. :)

Nu ska jag väl gå och små äta på nått annat. Är hungrig. Åt bara soppa till middag och som vanligt när jag gör det så blir jag jätte hungrig ett litet tag efter. :/ Synd, för soppa är ju gott! Om man nu äter rätt soppa....

Kanske skriver nå mer senare ikväll. :)
Puss!



Kommentarer
Postat av: Lotta

Haha, nää det är bara själva ansökningen som är på engelska. Men om jag inte minns fel så var det inte så svårt. Annars kan du alltid söka på "lexin" på google och kolla upp orden där. Eller fråga mig, jag kanske har någon aning om vad det betyder :P



Men Sophia, kräftor tar ju en heeel dag att tina, haha. Skitgott är det iaf! Kram

2008-08-27 @ 20:53:26
URL: http://lottadahlberg.blogg.se/

Elaka och spydiga kommentarer tas bort!


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0