Inget att göra

Jag vaknade tidigt imorse, eller halv 10.. :) Fast jag somnade om igen vid 11 så jag sov ganska länge idag.. Men fan va skönt det var att vara vaken vid halv 10. Jag tänkte att "nu hinner jag göra en massa innan Lars komemr hem" Och jag gick och åt frukost, gick ut med Sookie, tvättade och tänkte på vad jag skulle göra. Och vet ni vad jag kom på????
Inget. Jag har/hade tydligen inte så mycket att göra. :/ Så jag gick och skulle läsa en bok men somnade istället, typiskt. Men så kan det vara.
Nu har jag varjefall städat, bäddat rent i sängen och dammsuge. Ska ner och lägga in sängkläderna i tvätten, disken väntar sen men utöver det så har jag inte nått tt göra :S Det är lite tråkigt.
Hade faktiskt tänkt gå ut en långpromenad med Sookie senare, när jag är klar med alla detta. Det är faktiskt sol ute idag men det är ingen värme... Och kallt i huset som fan är det, jag måste fan ta på värmen. Fast de tar ju minst två dagar innan värmen har komme upp till de jag vill ha det.

Imorgon ska jag klippa mig, klockan 13:00. :) Jag är sugen på att klippa lugg.? Jag har haft lugg förut men kommer inte ihåg om jag tyckte om det, eller om jag passade i det. :P Vi får se hur det blir. Ne nu ska jag tvätta och diska.

Skriver lite mer senare.
Hej!



Kommentarer

Elaka och spydiga kommentarer tas bort!


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0