Grillbiträde

Idag, idag har jag tvättat, städat, diskat och plocka undan. Ska bädda rent i sängen lite senare också.. :)

Kom ni ihåg den dära tjejen som var 19 år gravid och hade en sambo lika gammal som mig? Jag och hon - Emma, ska fika och gå på stan på torsdag. :) Ser jag frammemot :D haha, men vad ska vi prata om? Tänk om det bara blir pinsamt tyst? Vi båda två sitter och försöker komma på nått att säga men kommer inte på nått? :P Haha, tänk om det blir så? Nee, tur att jag känner mig. Jag pratar, pratar och pratar. Det är bara i vissa situationer som jag blir tyst, blyg. Och jag tror inte att det är en sån gång på torsdag. :)
Sen har jag pratat med en gammal vän - Kevin idag. :D Han har också barn, så vi har suttit och pratat lite smått om barn och vardagen. Det var de länge sen vi gjorde. :)

Lars kom hem en sväng förut innan han for och seglade. Så han blir nog borta ett tag till.
Jag passade på att åka och köpa pizza. ;) Blev det ingen disk heller. Skönt de!!!
Nu ska jag måla naglarna, på fötterna.. Och händerna.  Har köpt nått nytt nagelack. Med glitter i, så jag ska testa det. :) På tårna blir det samma som vanligt, - rött. De passar bäst på tårna. :) Tycker jag!

Jag har inte så mycket mer att skriva. Ska berätta för er att jag har fått brev från arbetsförmedlingen, dom skickade ett jobb jag MÅSTE söka.. Och gissa vad det var...? Grillbiträde! Roligt va. Det vill jag verkligen inte söka. Exakt samma som big boy, säkert med värdelös lön också... :( Men måste så måste jag. Fast sen kom ja på, att man måste väl söka för att man ska få bidrag, alltså pengar. Och det får jag vilket fall som helst inte vare sig jag söker eller inte!! Så jag fattar inte, kan ja låta bli att söka då...? Jag ska försöka ringa min handläggare imorgon och ta reda på mer. :)

Hej!



Kommentarer

Elaka och spydiga kommentarer tas bort!


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0