Förlovningsringen......

Det blev en lååång sovmorgon för mig idag, vaknade för en halvtimma sen.
Nu ska jag göra nått att äta sen göra mig iordning för att åka till Ikea, vi skulle åka klockan 14:00. :P Jag antar att Robert ringer snart för att höra om jag ska med eller inte. ;)

Min förlovningsring har blivit jätte mycket för liten så igår när jag svängde med armer så flög den av fingret. :/ Så nu går jag med den runt halsen, fast de är inte skönt.. Fingret vill ha sin ring. ;P Jag brukar ju alltid sitta och leka med den hela tiden. :/

Puss<3



Kommentarer
Postat av: Sigrid

Hur kan ringen flyga av om den har blivit alldeles för liten? :S

2008-08-20 @ 16:12:55
URL: http://sbergsejee.blogg.se/
Postat av: Emma eriksson

hihi, det där känner jag igen. Min börjar också bli förliten men har inte velat ta av mig den ännu hehe

2008-08-22 @ 12:18:21

Elaka och spydiga kommentarer tas bort!


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0