En vanlig dag!

Vi var som sagt ute på Renöra igår, det började i lite kaos, när vi väl var framma kom jag på att jag glömt mig allergimedecin så vi måste vända. :P Lars blev inte glad. hehe. Sen hade Lars missupptafattat att man skulle ha med sig egen lunch så det blev ingen lunch för mig.... Eller Lars. :/
Sen hade Lars sagt till dom som fixade "festen" att jag inte kan äta surströmming, (eftersom jag är gravid) och att jag skulle äta sill istället. Men... Men hon hade inte köpt nån sill utan hamburgare till dom som inte äter surströmming, och jag äter ju inte hamburgare sen jag började på big boy. Så jag till middag blev det kanske 7 mosade potatisar.

Utöver det så var det trevligt, Lars kom jätte bra till på tävlingarna. :D Han är så duktig han!! :D Det var trevligt sällskap med mera. :P Haha, Sookie hade det lite jobbigt, först så var den en liten "golvmopp" tioll hund (hann hund) som sprang efter Sookie hela tiden och slickade henne där jag inte tyckte det var lämpligt, men hon sa inte till. :P Hon försökte bara springa ifrån han. Haha de såg så roligt ut!! Men sen åkte hon som ägde den andra hunden och då fanns det några barn som förr på att stressa ihjäl Sookie. Dom ropade hela tiden "Sookie, kom hit, Sookie, kom, Sookie, Sookie, hit, sitt, stanna, Sookie." Ungefär så hela tiden. Så när vi kom hem var Sookie helt färdig, hon gick och la sig på en gång!

Men innan vi åkte hem efter "festen" så åkte vi till Olas stuga och hälsade på Eva, där grillade vi falukorv. och åt potatisgratäng. En konsting blandning med de gick. Så jag fick min mat till slut varjefall.. :) Jag älskar att sitta vid en brasa när det är mörkt ute!!!!


Nu, idag har vi inte gjort nått alls, Lars har sutte och jobbat lite. Jag har sovit och glott på tv. Nu ska vi väl ja fortsätta glo på tv.. :P Och mysa!! Vi har inte planerat nått alls för dagen, om nån vill kan dom ju komma och hälsa på??! ;)

Hej!

(Tack för komentarerna :)<3)




Kommentarer

Elaka och spydiga kommentarer tas bort!


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0