Bara jävla krångel!!!

Nu har jag varit på stan och fikat med Emma, en riktigt trevlig och mysig tjej. Det blev inte så där tyst som det kan bli. Vilket var skönt. Vi åt lunch sen så gick vi runt lite på stan.
Jag har köpt lite kläder, det var 50% så jag kunde inte låta bli... Jag tjäna ju en hel del där haha. :P
Sen köpte jag 4 prynads kuddar till sovrummet. Det var också nå bra pris.. 2 för 100. Så jag är nöjd. :)

Sen när jag kom hem tänkte jag att jag skulle kolla hur mycket pengar och sånt jag har kvar så jag loggar in på hemsidan, och ser att jag inte har fått min lön sen jag städade på campingen... Så jag blir genast lite små förbannad och så, men jag har bara killens förnamn. Så jag försöker få tag i han osv. Får tag i VD:n för PDLO och ringer dit men han har semester. Så jag mailar han och förklarar allt och bla bla bla. Skickar även ett till mail till den här killen som har hand om det. Sen prövar jag ringa till växeln och då säger dom att han också har semester. Iriterade!!!!!!!!!!!!!!!! Varför kan det aldrig går enkelt fram för??? Måste allt krångla..? Eller är det bara för mig..... :P

Aja jag får vänta och se tills dom kommer tillbaka från sin semester sen ska jag ringa och bli arg.. Och de värsta är att jag skrev aldrig på nått kontrakt för att jag städade dom där timmarna, så dom kan säga att jag inte har jobbat där.. :/ Hoppas det inte blir så!!! Då kommer jag bli riktigt arg! Och det vill man inte att jag ska bli........

Nu ska jag gå och kolla på tv ett tag. På Advokaterna och sen That '70s show.

Puss!




Kommentarer

Elaka och spydiga kommentarer tas bort!


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0