Är det sant? Två st?

Oj, att man är TVÅ st när man skaffar barn, men tänk de viste inte jag! Så bra att du talade om det för mig Hanna! Så eftersom man är två st, så kan han ju hjälpa mig lite?


Skit samma, Lars lämnade dressen hemma varjefall. Skit snällt, verkligen, allvarligt! Jag blir så less ibland. Vadå jag göra mitt problem till hans? Aja skit samma, jag får väl gå omkring i mina mjukisar som jag även har hål i baken på. :S
 Idag lär det inte bli mycket gjort, jag och Sookie är själva hemma så det lär bara bli massa slapp framför tv:n. Tråkigt men sant!

Har ingen mat hemma heller, men ska jag orkar göra mig någolunda sebar ut bara för att åka och handla? :P Håret står åt alla håll, ögonen är trötta och jag har mascara kvar sen igår. :S De lär bli pizza ikväll bara.

Jag köpte en hundmadrass till Sookie igår, inte nån jätte fin, flaschig, dyr en. Utan en typ för 149 kr. :P Än så länga har hon svårt för att lägga sig själv i den, men när man säger åt na att ligga där så ligger hon kvar och myser. :) Så det var ju ett bra köp!! Det dyraste jag köpte var fårskin, Lars sa "det finns massa på blocket". Så jag antar att det var ett mindre bra köp. Men skit samma, det var för mina egna pengar jag köpa allt, fast egetnligen så ju mina pengar hans också, eftersom hans är mina, eller hur fungerar det?

Nu ska jag gå och ge Sookia sin mat, jag ska också äta sen blir det att gå ut. :) Jag tror jag börjar uppskatta friskluft mer och mer, det är ju faktiskt skönt att vara ute. ;P

Puss<3



Kommentarer
Postat av: Lotta

Nä guu så ruttet av honom att lämna den hemma! Och dessutom skulle det ha tagit lika lång tid att lämna tillbaka den som att byta storlek!

Var i Piteå bor ni? Och har du varit och fikat med den där andra gravida tjejen?

Ha en bra kväll!!

Kramar Lotta

2008-08-21 @ 16:32:58

Elaka och spydiga kommentarer tas bort!


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0