AIK - Trelleborg!

Jag nämde för någon dag sen att Sookie fick tre st getingstick, Lars har också fått ett och idag var jag nära att få ett. 
När jag såg "han" surra framför mig redo för attack börja jag springa fort som fan. Då fick jag lite i buken istället, men jag ville ju inte bli stucken så jag sprang på ändå. Och Sookie lookie kom fort efter för hon trodde väl att vi lekte. :P

Men dom har tage över Engelska skogen. Getingarna. Eller jordgetingar.
Först så var som bara i "Slingan" men nu har dom tage sig ut på "Slätten". Ni som har varit i Engelska skogen förstår.
Lars har döpt hela området..

Först är det Engelska skogen, sen kommer äventyrs stigen, sen kommer slätten och sist kommet slingan som leder tillbaka mot slätten.
Lars är lite speciell, men det är underbart med honom, att han är som han är!

Ne nu ska jag gå och kolla på AIK - Trelleborg! (För er som inte vet och undrar, så håller jag på AIK!!)

Hej så länge!!




Kommentarer

Elaka och spydiga kommentarer tas bort!


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0